Zwrot/wymiana

ZWROT LUB WYMIANA PRODUKTU

Mają Państwo Prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo nas poinformować:

Sell-watch.pl FHU Płonka, ul.Szewska 12, 31-009 Kraków, e-mail: sklep(małpa)sell-watch.pl, tel. 507-197-793 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem (poza bezpośrednimi kosztami zwrotu produktu)
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego wysłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni.

 

JAK ZAPAKOWAĆ ZWRACANY PRODUKT?

Zegarki i biżuteria to niezwykle delikatne przedmioty więc zwracając taki produkt należy zadbać o niezwykle bezpieczne jego zapakowanie. Należy maksymalnie zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób aby podczas transportu nie uległ on przemieszczaniu się, porysowaniu, i jakiemukolwiek innemu zniszczeniu. Proszę pamiętać, iż zegarek w dedykowanym pudełku może się przemieszczać podczas transportu co powoduje jego porysowanie lub inne uszkodzenia, ale także samo oryginalne dedykowane pudełko zegarka umieszczone w większym kartonie lub co gorsza w reklamówce lub papierowej torbie(?) bez jakichkolwiek zabezpieczeń - również ulega zniszczeniu.

Dlatego mamy kilka rad czego unikać i jak zapakować produkt aby nic się z nim nie stało podczas transportu. 

JAK NIE PAKOWAĆ PRODUKTU?

  • proszę nie wrzucać samego zegarka "luźno" i "byle jak" do pudełka w taki sposób aby mógł się porysować podczas jego swobodnego przemieszczania się w środku oryginalnego pudełka (Tak, niestety mamy takie przypadki)

  • proszę nie wrzucać samego pudełka z zegarkiem do reklamówki zaklejonej listem przewozowym! (Tak, mamy niestety również i takie przypadki)

  • Bardzo prosimy, aby nie owijać oryginalnego pudełka z zegarkiem np. gazetą lub szarym papierem i nie odsyłać tak "zapakowanego" produktu
  • Bardzo prosimy przewidzieć sytuację, iż kurier nie ma tylko tej naszej jednej, jedynej przesyłki
  • Kurier nie jedzie tylko z jedną paczką od Państwa do nas, ma ich w samochodzie setki
  • Kurier nie obchodzi się z naszą przesyłką "jak z jajkiem" i nie wie, że jest tam w środku zegarek
  • Pudełko z zegarkiem w reklamówce przemieszcza się podczas transportu więc źle zabezpieczona przesyłka doprowadza do tego, że samo pudełko a także zegarek ulega poważnym zniszczeniom

To, iż produkt od Państwa zostanie wysłany w stanie idealnym nie oznacza jeszcze, że w takim stanie dotrze do naszego salonu, proszę więc zabezpieczyć produkt tak, aby produkt dotarł do nas w stanie identycznym w jakim go Państwo otrzymaliście.

Proszę pamiętać iż koszty nowego pudełka a także doprowadzenia samego produktu do stanu pierwotnego - ponosi bezpośrednio klient. Zwrot pieniędzy na Państwa konto zostaje wówczas pomniejszony o koszt doprowadzenia produktu do stanu idealnego.    

 

JAK BEZPIECZNIE I POPRAWNIE ZAPAKOWAĆ PRODUKT?

  • proszę zapakować zwracany produkt bezpiecznie, najlepiej w karton, większe pudełko lub też proszę zapakować towar identycznie jak Państwo go od nas otrzymaliście - oznacza to użycie folii bąbelkowej, kartonu, lub mocno pomiętego papieru/gazety w celu zabezpieczenia przed jakimkolwiek przemieszczaniem.


 

 

Co w przypadku gdy zakupiony produkt był noszony lub nosi ślady użytkowania?

  • Jeśli zwrócony produkt będzie nosił ślady użytkowania (np. rysy na kopercie zegarka, bransolecie czy zapięciu) produkt wysyłany jest do centralnego serwisu danej marki, który wyceni koszt doprowadzenia produktu do stanu idealnego. Wówczas zwracana kwota pomniejszona zostaje o ten koszt
  • Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”.

 


 

 

 
Zgodnie z ustawą koszt odesłania produktu leży po stronie konsumenta 
 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl